משמעות הצבעים בפרחים

משמעות הצבעים בפרחים

הטבע המופלא זיכה אותנו במגוון אדיר של צבעים, בכל מנעד הקשת- צבעים רכים ועדינים, צבעים חמים, עמוקים ועזים- וכל מה שבניהם. מה המשמעות של כל אחד מהצבעים?


אחת המחוות הקדומות שקיימות היא משלוח זר פרחים. פרחים ידועים בכוח שלהם לחזק ולרגש
ויש להם שפה של ממש, שבאמצעותה ניתן להביע רגשות, מחשבות, מסרים ותחושות. החל מהשתתפות בצער ואמפתיה, דרך עידוד והרמת המורל, התנצלות, הודיה וכמובן בשמחות ובחגיגות.

אם אתם רוצים לשלוח זר פרחים לאדם יקר ואהוב, אנחנו בפרחים תל אביב נשמח לספק לכם משלוח בכל רחבי גוש דן. אם תרצו לדייק את הצבעים של זר הפרחים שיתאימו באופן מדויק לסוג המסר שאתם רוצים להעביר קראו את ההסבר שלפניכם :

מדובר במשלוח פרחים במסגרת עבודה ועסקים?
הכי יתאימו פרחים סגולים שמסמלים יוקרה והצלחה, כגון סיגליות, לבנדר ואירוסים

מדובר במשלוח פרחים לכבוד החג?
הכי יתאימו פרחים שופעי אנרגיה, שמחה וחום, הצבע הצהוב נתפס הכי מאיר ומלא חיים לכן נמליץ לכם על חרציות, נרקיסים וחמניות

מדובר במשלוח פרחים רומנטי?
כמובן, המחווה הקלאסית מחייבת פרחים ורודים או אדומים. הורודים מתאימים למחווה זוגית רכה ועדינה, למשל לוטוס וליליות, בעוד האדומים מתאימים למחווה בשלה יותר, שמשדרת תשוקה וחושניות. כאן יתאימו בעיקר וורדים, חבצלות וטוליפים

מדובר במשלוח פרחים לאדם שאינו קרוב?
חשוב לבחור צבע יחסית נייטרלי, שלא משדר קרבה עמוקה או אינטימיות, נמליץ על צבע כחול שנתפס כצבע ממלכתי וצנוע. יתאימו כאן אירוסים, סיגליות ומרגניות

מדובר במשלוח פרחים לאיחולי החלמה וריפוי?
לצבע הכתום מיוחסות אנרגיות של ריפוי, ולכן הוא המתאים ביותר למשלוח פרחים לאדם יקר שמתאושש או מחלים. יתאימו כאן חבצלת, ציפורני חתול, גרברה ולוע הארי


נשמח שתשתפו אותנו בפרחים תל אביב מה היא מהות האירוע או המחווה, ונשמח לייצר עבורכם זר פרחים בתפירה אישית שתתאים במדויק את מהות המחווה, סוג הקשר וכמובן מסגרת התקציב.
נשזור לכם זר פרחים טרי, רענן ומרשים ונבצע עבורכם משלוח בכל תל אביב והסביבה, ולכם נשאר רק לחכות לטלפון נרגש ממקבל הזר (-:

  מאמרים נוספים